Županijske smotre učeničkih zadruga u 2022. godini održat će se u periodu od mjeseca travnja do lipnja i veliki su izgledi da će se one održati uživo. U slučaju da to ipak ne bude moguće, županijske smotre će se održati online, kao i prijašnje dvije godine.
Vezano uz organizaciju i propozicije održavanja županijskih smotri, u nastavku donosimo sve upute kao i dokumente koje učeničke zadruge moraju priložiti da bi ostvarili pravo sudjelovanja na županijskoj smotri. Sve dolje navedene dokumente učenička zadruga šalje digitalnim putem školi domaćinu, nakon što škola domaćin odredi način i rok slanja materijala – dokumenti putem e-maila, a video praktikum slanjem na G-disk škole domaćina ili putem jumbo-maila, o čemu će sve učeničke zadruge biti pravovremeno obaviještene od strane škole domaćina.
DOKUMENTI POTREBNI ZA PRIJAVU NA ŽUPANIJSKU SMOTRU:
- Prijavnica
- Godišnje izvješće o radu učeničke zadruge
- Video – praktikum
KORACI U PROVEDBI ŽUPANIJSKE SMOTRE
1) Županijska Podružnica na sastanku dogovora mjesto i datum održavanja županijske smotre, školu domaćina smotre, organizacijsko i prosudbeno povjerenstvo kao i način izbora zadruga za Državnu smotru.
2) Škola domaćin šalje poziv sa uputama svim učeničkim zadrugama u županiji.
3) Učeničke zadruge se slanjem Prijavnice, Izvješća o radu i Video – praktikuma, prijavljuju školi domaćinu za sudjelovanje.
4) Učeničke zadruge koje se prijavljuju za sudjelovanje na županijsku smotru prijavljuju učenike-sudionike i putem WEB servisa – aplikacije za Natjecanja i smotre Agencije za odgoj i obrazovanje putem natjecanja.azoo.hr *
5) Škola domaćin sva pristigla Izvješća o radu šalje u HUUZ na mail adresu: ucenicko.zadrugarstvo2@hsuz.hr
6) Nakon održane smotre, škola domaćin šalje HUUZ-u:
- listu sudionika i rang listu sa prijedlogom učeničkih zadruga za sudjelovanje na Državnoj smotri
- poveznice filmova (video praktiuma) s G-diska ili YT kanala škola domaćina na kojima su objavljeni filmovi županijske smotre
7) Broj učeničkih zadruga sudionika Državne smotre iz svake županije odredit će se prema broju sudionika na županijskoj smotri (na svakih 6 učeničkih zadruga ide jedna učenička zadruga).
8) Nakon što pristignu sve rang liste, članovi Državnog povjerenstva donose odluku o učeničkim zadrugama koje će se pozvati na Državnu smotru.
9) Početkom rujna, učeničke zadruge dobivaju poziv od HUUZ-a za sudjelovanje na 34. smotri učeničkih zadruga RH.
* aplikacija za Natjecanja i smotre Agencije za odgoj i obrazovanje trenutno dozvoljava prijavu učenika osnovnih škola od 5. do 8. razreda, no za županijske smotre učeničke zadruge mogu prijaviti i učenike 4. razreda osnovnih škola, što će uskoro biti moguće i putem aplikacije AZOO-a (natjecanja.azoo.hr).
PRIJAVA PUTEM APLIKACIJE AZOO-a / ETTAEDU
Sudionike za županijsku smotru učeničkih zadruga prijavljuje školski koordinator odnosno osoba u školi zadužena za prijave na stručne skupove preko sustava ettaedu. S obzirom da za učeničko zadrugarstvo nema školske razine, za uspješnu prijavu na županijsku smotru, potrebno je prvo učeničku zadrugu ‘provući’, tj. prijaviti na školsku razinu, nakon čega će se moći izvršiti prijava na županijsku smotru / razinu.
IZLOŽBENI PROSTOR
- Na županijskoj smotri učeničke zadruge se predstavljaju izložbenim prostorom/štandom na kojemu izlažu proizvode sekcija s kojima sudjeluju na smotri.
- Proizvod za koji je snimljen video praktikum potrebno je vizualno istaknuti na izložbenom štandu.
- U sklopu izložbenog prostora potrebno je osigurati prostor za izvođenje praktičnog rada.
Svi dokumenati potrebni za prijavu na Županijsku smotru nalaze se u PDF formatu ispod.